Rozmowa GG cz.3

Zobacz wszystkie części rozmów na GG Amana i inteligentnej

Karolinka (21:59)
ty glupku ty no i co muwiles ze nie zdam matury ustnej a ja juz na
studiach jestem

Aman (22:00)
mowisz ze wsadzili cie do zakladu zamknietego i wmowili ze jestes na
studiach?

Aman (22:00)
buhahaha

Aman (22:00)
a na ustnym co miałaś francuski?

Karolinka (22:00)
jestes debilem i mi zazdroscisz

Karolinka (22:01)
a laski to tym am robisz w tej hucie swojeje

Aman (22:01)
nie pracuje w hucie

Karolinka (22:01)
no to w mleczarni

Aman (22:01)
nie

Karolinka (22:01)
to gdzie w rzeźni teraz?

Aman (22:02)
byłaś w sumie blisko jestem drwalem

Karolinka (22:02)
onie oszukuj ty debili glupi

Karolinka (22:02)
jak lasem jak w warszawie lasu nie ma

Aman (22:02)
co kurwa?

Karolinka (22:02)
drwalem

Aman (22:02)
boze

Aman (22:03)
i ty mowisz ze studiujesz....Boze widzisz a nie grzmisz

Karolinka (22:03)
ty prostaku pozbawionym matury

Aman (22:03)
wiesz co ty jestes gorsza niz Renata Beger

Aman (22:03)
a moze to twoja stara

Aman (22:03)
?

Karolinka (22:04)
jak smiesz mowic ze moja mama gra w filmach porno

Karolinka (22:04)
zobaczysz pobijom cie za to moi koledzy

Aman (22:04)
ee

Aman (22:04)
prosze przestan

Aman (22:04)
wiez ze brzuch mnie juz boli

Aman (22:04)
?

Karolinka (22:05)
to dobrze ty chuju

Aman (22:05)
to jakies nowe slownictwo bylo w Mojej Miss?

Karolinka (22:05)
nie kretynie

Karolinka (22:05)
w nowej miss dają fajny naszyjnik

Karolinka (22:05)
jak mozna takich rzeczy nie wiedziec

Karolinka (22:05)
trzeba byc ograniczonym

Aman (22:06)
no fakt w koncuu to ty masz mature i jesteś studenkom-jak sama napisalas w
opisie

Aman (22:06)
a ja tylko jestem robotnikiem

Karolinka (22:06)
a co niepodoba ci sie cos

Aman (22:06)
powinnas napisac studenką

Karolinka (22:07)
ty mi tu nie mow jak mialam napisac bo ty matury nie masz

Karolinka (22:07)
a ja mam

Karolinka (22:07)
i nawet studiowac bede w WSHiP

Aman (22:0
niemoze byc

Aman (22:0
o cholera

Karolinka (22:09)
a wlasnie ze moze byc

Aman (22:09)
Wyższa Szkoła Hutnictwa i Prasy?

Aman (22:10)
moj kolega zenon ktory pracowal ze mna w hucie

Aman (22:10)
byl kierownikiem zmiany po tej szkole

Karolinka (22:10)
o ty debilu ty

Karolinka (22:10)
to jest Wyższa Szkoła Handlu i Prawników

Karolinka (22:11)
i jest na 1 miejscu w rankingu Filipinki

Aman (22:11)
o jak tak to przepraszam

Karolinka (22:11)
no to licz sie ze slowami

Aman (22:11)
a wiesz nawet nie wiedzialem ze takie gazety dla uposledzonych robią takie
rankingi

Karolinka (22:12)
sam jestes

Karolinka (22:12)
a robia

Karolinka (22:12)
trzeba wiedziec co czytac

Aman (22:12)
no tak

Aman (22:13)
a jedziez na obóz bravo w wakacje?

Karolinka (22:13)
jak to !

Karolinka (22:13)
to jest taki

Karolinka (22:13)
o boze a ja nic nie wiem

Aman (22:13)
no kurwa proste ze jest

Karolinka (22:13)
wyrażaj sie debilu

Aman (22:13)
ale ze nie wiesz ze jest

Aman (22:13)
wstyd Karolina wstyd

Karolinka (22:14)
ej no to powiedz mi co i jak to bende na topie wsrod kumpel

Aman (22:14)
taki swietny oboz

Aman (22:15)
w Ciechocinku tam gdzie dom zdrojowy

Karolinka (22:15)
ale to niemozliwe

Karolinka (22:15)
dlaczego ty wiesz a ja nie

Aman (22:16)
no bo ja mam przed soba numer bravo ktory bedzie w sklepach za 2 tygodnie

Aman (22:16)
bo zenon ma znajomosci w redakcji

Karolinka (22:16)
ale jak to

Aman (22:16)
normalnie

Aman (22:16)
kurwa

Aman (22:16)
ma znajomosci

Aman (22:16)
i bedzie ten oboz

Aman (22:16)
bedzie kosztowal tysiac zloty

Aman (22:16)
powinnas pojechac

Karolinka (22:17)
jezu oczywiscie ze pojade

Aman (22:17)
no ja mysle

Aman (22:17)
ty bardziej że wyjazd sponsorowany jest przez Hute i Danone

Karolinka (22:17)
ty bydlaku jak mogles mnie oszukac

Karolinka (22:17)
na kogo ja teraz wyjde

Karolinka (22:1
na idiotke wyjde

Karolinka (22:1
wyslalam

Karolinka (22:1
kolezance smsa

Karolinka (22:1
zabije cie za to

Aman (22:1
nie wyjdziesz

Aman (22:1
nie martw sie

Karolinka (22:1
tak myslisz?

Aman (22:1
tak przeciez ty juz jestes idiotką wiec spokojnie nie martw sie kolezanki
to zrozumieja

Karolinka (22:19)
wiesz co teraz zrobie

Aman (22:19)
nie wiem i nie chce wiedziec

Karolinka (22:19)
ale i tak ci powiem

Karolinka (22:19)
oskarze cie o oszczerstwa

1511555 (22:19)
mam dowody

Aman (22:20)
ja proponuje zebys wystapila w progtramie "rozmowy w toku" w odcinku pod
tytułem "obóz którego nie było"

Karolinka (22:20)
ty śmieciu

Aman (22:21)
ja sie tylko tak zastanawiam dlaczego sie do mnie odzywasz przeciez mnie
nie lubisz

Karolinka (22:21)
chce zeby cie zezarla zazdrosc ze ja jestem studenkom

Karolinka (22:21)
a ty nikim

Aman (22:22)
sluchaj ja mam pensji podstawoewej 1500 zl netto i za każde zrąbane 100
drzew dodatkowo bonus 300 zł oraz salami węgierskie a ty mówisz ze jestem
nikim

Aman (22:22)
!

Karolinka (22:22)
to gowno jest

Aman (22:23)
oj mylisz sie

Aman (22:23)
salami bardzo dobre

Karolinka (22:23)
ty kretynie

Karolinka (22:23)
co ci po salami

Karolinka (22:24)
jak ja po tej szkole bende handlowczynią

Aman (22:24)
e no zeby stać za ladą w warzywniaku to az musisz taka szkole konczyc

Aman (22:24)
no fakt w twoim przypadku chyba to konieczne

Karolinka (22:24)
jakis ty glupi

Karolinka (22:25)
ja bende robic biznesy w unii

Aman (22:25)
o uchowaj nas panie

Aman (22:25)
a wogole to glosowalas za unia czy przeciw

Aman (22:25)
?

Karolinka (22:25)
pewnie ze za unia bo bendom perfumy tańsze

Aman (22:26)
wiesz do tej pory bylem przeciwnikiem ale po twoim argumencie juz jestem
euroentuzjastą !

Karolinka (22:26)
no bo ty glupi jestes

Karolinka (22:26)
ty sie tą siekierą w glowe walnij

Aman (22:27)
ja bylem przeciw bo chlopakom hute zamkną,ale mi bedzie lepiej bo jak będą
zalesiać to będe mial wiecej bonusów

Karolinka (22:27)
gówno bedziesz mial

Aman (22:27)
wiesz co znudzila mnie juz rozmowa z toba

Aman (22:2
odezwij sie we wrzesniu opowiesz jak bylo na obozie bravo

Karolinka (22:2
spadaj

Karolinka (22:2
nie bedziesz mi rozkazywal

Zobacz wszystkie części rozmów na GG Amana i inteligentnej

Oceń:
4.81 (122)

Komentarze (69)

Udostępnij

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Komentarze

Odśwież
Avatar LionQueen

1 sierpnia 2015, 08:08

Aman (22:21)
ja sie tylko tak zastanawiam dlaczego sie do mnie odzywasz przeciez mnienie lubisz
Karolinka (22:21)
chce zeby cie zezarla zazdrosc ze ja jestem studenkom
Karolinka (22:21)
a ty nikim

Tak właśnie
Zachowują się
dzieci, jakich masy można spotkać
Na lif serengeti
LOL
I ona mówi, że ma maturę
To na teście z polskiego (w tym orto) będzie miała problemy xp
Serio inteligentna
Kto wie czy nie ma 9 lat? XD

Avatar Illuminati

22 stycznia 2015, 19:09

Karolinka (22:25)
pewnie ze za unia bo będą perfumy tańsze
będą**

Avatar Illuminati

22 stycznia 2015, 19:05

Karolinka (22:21)
chce zeby cie zezarla zazdrosc ze ja jestem studenkom
*studentką

Avatar Illuminati

22 stycznia 2015, 19:00

Karolinka (22:04)
zobaczysz pobijom cie za to moi koledzy
pobiją*

Avatar Illuminati

22 stycznia 2015, 18:58

Karolinka (21:59)
ty glupku ty no i co mówiles* ze nie zdam matury ustnej a ja juz na
studiach jestem
mówiłeś*

Avatar Ikani

9 września 2014, 10:46

dobre :D

Avatar Voldek

16 lipca 2013, 10:58

Karolinka (22:24)
jak ja po tej szkole będę handlowczynią Boże, podobno sie najlepiej uczy a takie błędy popełnia...

Avatar MissMysss

Edytowano - 6 lutego 2014, 22:18

@Voldek: B E N D E handlowczynią ;D.

Avatar
Konto usunięte

5 stycznia 2014, 15:33

Karolinka (22:19)
wiesz co teraz zrobie

Aman (22:19)
nie wiem i nie chce wiedziec

Karolinka (22:19)
ale i tak ci powiem

XD

Avatar Ptysiak33
(Zuzanna)

30 kwietnia 2013, 12:36

Aman (22:17)
ty bardziej że wyjazd sponsorowany jest przez Hute i Danone

Karolinka (22:17)
ty bydlaku jak mogles mnie oszukac

Karolinka (22:17)
na kogo ja teraz wyjde

Karolinka (22:1
na idiotke wyjde

Karolinka (22:1
wyslalam

Karolinka (22:1
kolezance smsa

Karolinka (22:1
zabije cie za to

Aman (22:1
nie wyjdziesz

Aman (22:1
nie martw sie

Karolinka (22:1
tak myslisz?

Aman (22:1
tak przeciez ty juz jestes idiotką wiec spokojnie nie martw sie kolezanki
to zrozumieja

XD 5/5

Avatar pataraka

28 grudnia 2012, 00:38

Karolina ma fajna ortografie xD

Avatar przemozar
(Przemek)

24 sierpnia 2012, 10:35

Karolinka (22:07)
i nawet studiowac bede w WSHiP

Aman (22:0
niemoze byc

Aman (22:0
o cholera

Karolinka (22:09)
a wlasnie ze moze byc

Aman (22:09)
Wyższa Szkoła Hutnictwa i Prasy?

NAJLEPSZE !!!

Avatar Smok2302
(Jan)

13 maja 2012, 16:32

Aman (22:11)
a wiesz nawet nie wiedzialem ze takie gazety dla uposledzonych robią takie rankingi

Zaje***e! xD

Avatar CherryLady
(Ewelina)

6 kwietnia 2012, 14:08

Aman (22:21)
ja sie tylko tak zastanawiam dlaczego sie do mnie odzywasz przeciez mnie
nie lubisz

Karolinka (22:21)
chce zeby cie zezarla zazdrosc ze ja jestem studenkom

Karolinka (22:21)
a ty nikim

Aman (22:22)
sluchaj ja mam pensji podstawoewej 1500 zl netto i za każde zrąbane 100
drzew dodatkowo bonus 300 zł oraz salami węgierskie a ty mówisz ze jestem
nikim

I to:

Karolinka (22:23)
ty kretynie

Karolinka (22:23)
co ci po salami

Karolinka (22:24)
jak ja po tej szkole będę handlowczynią

Aman (22:24)
e no zeby stać za ladą w warzywniaku to az musisz taka szkole konczyc

Aman (22:24)
no fakt w twoim przypadku chyba to konieczne

Hahah :D

Avatar mhymka
(Karolina)

2 marca 2012, 10:45

haha !

Avatar Cichy159

1 lutego 2012, 12:04

Karolinka (22:14)
ej no to powiedz mi co i jak to będę na topie wsrod kumpel

Aman (22:14)
taki swietny oboz

Aman (22:15)
w Ciechocinku tam gdzie dom zdrojowy

Karolinka (22:15)
ale to niemozliwe

Karolinka (22:15)
dlaczego ty wiesz a ja nie

Aman (22:16)
no bo ja mam przed soba numer bravo ktory bedzie w sklepach za 2 tygodnie

Aman (22:16)
bo zenon ma znajomosci w redakcji

Karolinka (22:16)
ale jak to

Aman (22:16)
normalnie


Spuper:p

Avatar kosti98
(Krystian)

26 grudnia 2011, 23:18

Aman (22:23)
salami bardzo dobre

Karolinka (22:23)
ty kretynie

Karolinka (22:23)
co ci po salami

&

Aman (22:09)
Wyższa Szkoła Hutnictwa i Prasy?

***iste :p

Avatar aaaadek77

27 kwietnia 2011, 19:13

Karolinka (22:07)
i nawet studiowac bede w WSHiP

Aman (22:0
niemoze byc

Aman (22:0
o cholera

Karolinka (22:09)
a wlasnie ze moze byc

Aman (22:09)
Wyższa Szkoła Hutnictwa i Prasy?

Hehe dobry jest ;) bede walił takie texty po kolegach xD

Avatar
Konto usunięte

23 kwietnia 2011, 15:25

mega mega mega mega...... 5/5

Avatar nilia
(Justyna)

27 marca 2011, 10:05

takie sobie 3/5

Avatar Ktosiara
(Agata)

9 marca 2011, 14:52

Świetne xD 5/5

Avatar Fanka

3 marca 2011, 19:15

oczywiścienie chciało mi się czytać bawo dla Amana

Avatar kukurydza136

9 lutego 2011, 16:50

Aman (22:2
odezwij sie we wrzesniu opowiesz jak bylo na obozie bravo

Karolinka (22:2
spadaj

Karolinka (22:2
nie bedziesz mi rozkazywal

nie bedziesz mi rozkazywał xdd haha jaka idiotka ;D

Avatar DowcipAss

18 listopada 2010, 10:33

Karolinka (22:10)
to jest Wyższa Szkoła Handlu i Prawników

Karolinka (22:11)
i jest na 1 miejscu w rankingu Filipinki

Aman (22:11)
o jak tak to przepraszam

Karolinka (22:11)
no to licz sie ze slowami

Aman (22:11)
a wiesz nawet nie wiedzialem ze takie gazety dla uposledzonych robią takie
rankingi

To mnie rozwalio xDDD

Avatar domino2000

24 września 2010, 15:42

Karolinka (22:06)
a co niepodoba ci sie cos

Aman (22:06)
powinnas napisac studenką

Karolinka (22:07)
ty mi tu nie mow jak mialam napisac bo ty matury nie masz

już myślałem że napisz muw^^

Avatar mmmaczek

16 sierpnia 2010, 01:04

..ja..będę...robić..interesy,,w,Uni....a..ucowaj,,nas..panie;D...uwielbiam..Amana;D

Avatar milsia3
(Milena)

26 lipca 2010, 17:13

ku**a jakaś wieśniara 12 letnia

Avatar karolciaf

17 lipca 2010, 19:00

bravo to czytają tylko 12 latki ona jakąś idiotkę z siebie robi wiadomo że ni ma studiów bo ma ok 12 lat wszystko na to wskazuje

Avatar Hero112
(Aaaaaaaaaaa)

7 lipca 2010, 14:24

1511555 (22:19) Co to jest___ numer karolci hahaha

5-5 i do ulu

Avatar wiksxD
(wiks)

13 kwietnia 2010, 11:37

Karolinka (22:07)
i nawet studiowac bede w WSHiP

Aman (22:0
niemoze byc

Aman (22:0
o cholera

Karolinka (22:09)
a wlasnie ze moze byc

Aman (22:09)
Wyższa Szkoła Hutnictwa i Prasy?

/\
| to naj xD

Avatar konditron
(Konrad)

12 kwietnia 2010, 09:13

Karolinka (22:22)
to gowno jest

Aman (22:23)
oj mylisz sie

Aman (22:23)
salami bardzo dobre

Karolinka (22:23)
ty kretynie

Karolinka (22:23)
co ci po salami

Karolinka (22:24)
jak ja po tej szkole będę handlowczynią

Aman (22:24)
e no zeby stać za ladą w warzywniaku to az musisz taka szkole konczyc

Aman (22:24)
no fakt w twoim przypadku chyba to konieczne

Karolinka (22:24)
jakis ty glupi

i
Aman (22:03)
wiesz co ty jestes gorsza niz Renata Beger

Aman (22:03)
a moze to twoja stara

Aman (22:03)
?

Karolinka (22:04)
jak smiesz mowic ze moja mama gra w filmach porno

Karolinka (22:04)
zobaczysz pobijom cie za to moi koledzy

Aman (22:04)
ee

Aman (22:04)
prosze przestan

Aman (22:04)
wiez ze brzuch mnie juz boli

Aman (22:04)
?

Karolinka (22:05)
to dobrze ty c***u

Aman (22:05)
to jakies nowe slownictwo bylo w Mojej Miss?

uśmiałem się tak że z krzesła spadłem xD 5/5

Avatar
Konto usunięte

8 marca 2010, 20:27

Aman (22:03)
i ty mowisz ze studiujesz....Boze widzisz a nie grzmisz

Karolinka (22:03)
ty prostaku pozbawionym matury

Aman (22:03)
wiesz co ty jestes gorsza niz Renata Beger

I wile innych śmiesznych tekstów on jest świetny!! A man jestem twoją fanką!

Avatar Diversity9998
(Piotr)

28 stycznia 2010, 12:45

sam w to wierzyłem teraz to wiadomo że ktos to dopisywał pokaże fragment na którym zapisany jest numer a nie nick Karolinka (22:19)
oskarze cie o oszczerstwa

||||->1511555<-|||| (22:19)
mam dowody

Aman (22:20)
ja proponuje zebys wystapila w progtramie "rozmowy w toku" w odcinku pod
tytułem "obóz którego nie było"

numer gg znaczy że ktoś dopisywał sobie rozmówki praktycznie aman i ta idiotka rozmawiali tylko 1 rozmowę albo wcale :/

Avatar karolciaf

22 stycznia 2010, 17:13

zajefajne:
nie pracuje w hucie

Karolinka (22:01)
no to w mleczarni

Aman (22:01)
nie

Karolinka (22:01)
to gdzie w rzeźni teraz?

albo:
Aman (22:1
nie wyjdziesz

Aman (22:1
nie martw sie

Karolinka (22:1
tak myslisz?

Aman (22:1
tak przeciez ty juz jestes idiotką wiec spokojnie nie martw sie kolezanki
to zrozumieja

a to jest najlepsze:
Karolinka (22:25)
pewnie ze za unia bo będą perfumy tańsze

Aman (22:26)
wiesz do tej pory bylem przeciwnikiem ale po twoim argumencie juz jestem
euroentuzjastą !

Avatar Kaiako

4 stycznia 2010, 19:51

mi sie podobalo;
Aman (22:22)
sluchaj ja mam pensji podstawoewej 1500 zl netto i za każde zrąbane 100
drzew dodatkowo bonus 300 zł oraz salami węgierskie a ty mówisz ze jestem
nikim

Aman (22:22)
!

Karolinka (22:22)
to gowno jest

Aman (22:23)
oj mylisz sie

Aman (22:23)
salami bardzo dobre

Avatar
Konto usunięte

26 grudnia 2009, 12:08

hahaha padłem przy

Karolinka (22:07)
i nawet studiowac bede w WSHiP

Aman (22:0
niemoze byc

Aman (22:0
o cholera

Karolinka (22:09)
a wlasnie ze moze byc

Aman (22:09)
Wyższa Szkoła Hutnictwa i Prasy?

Avatar diablo_piekla

20 grudnia 2009, 21:06

ja w wakacje byłem w Raciążku kilka kilometrów od Ciechocinka
i byłem w tym domu i nie było jakoś żadnego obozu ale nie dlatego że tutaj jest umieszczone zanim czytałem ten tekst
i tam woda potwornie smakuje

Avatar
Konto usunięte

3 grudnia 2009, 20:26

Aman (22:13)
a jedziez na obóz bravo w wakacje?

Karolinka (22:13)
jak to !

Karolinka (22:13)
to jest taki

Karolinka (22:13)
o boze a ja nic nie wiem

Aman (22:13)
no ***a proste ze jest

Karolinka (22:13)
wyrażaj sie debilu

Aman (22:13)
ale ze nie wiesz ze jest

Aman (22:13)
wstyd Karolina wstyd

Karolinka (22:14)
ej no to powiedz mi co i jak to będę na topie wsrod kumpel

Aman (22:14)
taki swietny oboz

Aman (22:15)
w Ciechocinku tam gdzie dom zdrojowy

Karolinka (22:15)
ale to niemozliwe

Karolinka (22:15)
dlaczego ty wiesz a ja nie

Aman (22:16)
no bo ja mam przed soba numer bravo ktory bedzie w sklepach za 2 tygodnie

Aman (22:16)
bo zenon ma znajomosci w redakcji

Karolinka (22:16)
ale jak to

Aman (22:16)
normalnie

Aman (22:16)
***a

Aman (22:16)
ma znajomosci

Aman (22:16)
i bedzie ten oboz

Aman (22:16)
bedzie kosztowal tysiac zloty

Aman (22:16)
powinnas pojechac

Karolinka (22:17)
jezu oczywiscie ze pojade

Aman (22:17)
no ja mysle

Aman (22:17)
ty bardziej że wyjazd sponsorowany jest przez Hute i Danone

Co sobie chlopak z niej polewki robi a z tego to już wyrobić nie moglam...XD

Avatar darkKitty
(Nymphetamine)

8 listopada 2009, 01:12

jejjj koleś normalnie genialny pozdrawiam go bardzo serdecznie:D

Avatar wzoe1
(Ola)

28 października 2009, 18:33

Aman (22:03)
wiesz co ty jestes gorsza niz Renata Beger

Aman (22:03)
a moze to twoja stara

Aman (22:03)
?

Karolinka (22:04)
jak smiesz mowic ze moja mama gra w filmach porno

mistrz ciętej riposty powrócił xD

Avatar miszcz

10 października 2009, 20:26

5/5 :D

Możesz opublikować ten tekst na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Rozmowa GG cz.3

Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Teksty":

Podgląd: Teksty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Sortuj teksty

Kategorie

Polecane teksty

100 szefów największych korporacji amerykańskich, opowiadało o zachowaniach ludzi na rozmowach kwalifikacyjnych. Oto najdziwniejsze z nich:

Zobacz cały tekst

17. Wczoraj wróciłem o 3-ciej w nocy z imprezy, kompletnie nawalony. Nie miałem pojęcia jak się dostałem do domu... Do czasu aż sąsiadka nie przyszła mnie okrzyczeć za to wydzwaniałem do niej domofonem po nocy i prosiłem o otworzenie drzwi - argumentując, że nie chcę budzić nikogo u siebie w domu, bo późno.

Zobacz cały tekst

Pewnego dnia zatelefonował do mnie pewien kolega. Właśnie miał oblać jednego ze swoich studentów za błędną odpowiedź na pytanie z fizyki, lecz tamten upierał się, że powinien dostać maksymalną ilość punktów. Obydwaj zgodzili się, aby tę kwestię rozstrzygnął niezależny sędzia i wybrano do tego celu mnie.

Zobacz cały tekst

Dwaj Australijczycy w wieku 28 i 21 lat poszli nocą z nożami, by dąć nauczkę pewnemu osobnikowi mieszkającemu w przyczepie pod Brisbane.

Zobacz cały tekst

12 sierpnia.

Przeprowadziliśmy się do naszego nowego domu, Boże, jak tu pięknie! Drzewa wokół wyglądają tak majestatycznie. Wprost nie mogę się doczekać, kiedy pokryją się śniegiem...

Zobacz cały tekst

Wieczorem, od strony podwórza, na pierwsze piętro domu wchodzi po drabinie złodziej. Spogląda dyskretnie przez szybę do pokoju i w półmroku widzi leżącego w łóżku Johna Smitha, który nie śpi.

Zobacz cały tekst

In another life, I would be your girl - Ni stąd ni zowąd usłyszałem jak dzwoni mój telefon, wybrał sobie odpowiednią porę - We'd keep all our promises, be us against the world - Aurelia spojrzała na mnie zrezygnowanym wzrokiem, potem na telefon. Jej zapłakane oczy mówiły bym w końcu odebrał, może to coś ważnego, a przecież ona jest mniej ważna od jakiegoś głupiego telefonu, pewnie tak myślała, jak każda kobieta, która byłaby na jej miejscu...

Zobacz cały tekst

PRZECIĘTNA KOBIETA:
Pierwsza randka: Całujesz ją czule na dobranoc.
Druga randka: Sprawdzasz czy ma wszystko co mieć powinna.
Trzecia randka: Kochasz się z nią "na misjonarza".

Zobacz cały tekst

Drodzy Pracownicy
Po wnikliwych obserwacjach i wielu skargach od pracowników, zarząd naszej firmy postanowił wprowadzić zakaz używania wulgarnego języka w czasie pracy.

Zobacz cały tekst

1. Gdy usłyszymy pukanie do drzwi i poprawnie zidentyfikujemy ŚJ przez
wizjer, oddalamy się od drzwi i wołamy do kolegi - obecność drugiej osoby w
mieszkaniu jest konieczna. Wołamy tak, aby głosy były słyszane za drzwiami

Zobacz cały tekst

Popularne teksty z nowych

W drodze do pracy zgasł mi silnik i samochód został unieruchomiony jakieś dwa kilometry od domu - musiałam wrócić się, aby poprosić męża o pomoc.
Kiedy dotarłam do domu....

Zobacz cały tekst

Czy moja pupa nie wygląda grubo w tych dżinsach?
Twoja była jest bardzo ładna.

Zobacz cały tekst

1. Mój 4-letni syn mówi do pani w przedszkolu, która była ubrana w bluzkę na ramiączkach:
- Ma pani takie same włosy pod pachami jak mój tata!!!

2. Historia jak najbardziej autentyczna.
Miałam około 2 latka, jechałam z mamą pociągiem do babci. W ręce miałam lalkę Pipi Lansztrung, która miała dwa kucyki. Przed wyjściem Mama z

Zobacz cały tekst

1. Biała kredka - nierozwiązana zagadka dzieciństwa.

2. Bramki w sklepie - mimo że nic nie zwinąłeś i tak boisz się, że zapiszczą.

3. Babcie - pod blokiem mogą sterczeć dwie godziny, ale w tramwaju pięciu minut nie ustoją.

Zobacz cały tekst

PONIEDZIAŁEK
I znowu zaczyna się kolejny tydzień. Zawsze zastanawiałem się nad różnicą między mózgiem kobiety i mężczyzny i w końcu doszedłem do jakiegoś wniosku...

Zobacz cały tekst

Kiedy układałem go do snu, powiedział „Tatusiu, sprawdź czy pod łóżkiem nie ma potworów”. Rozbawiony zajrzałem tam i wtedy go zobaczyłem – to był mój syn, który drżąc wyszeptał do mnie jedno zdanie: „Tatusiu, ktoś leży w moim łóżku”.

Po pierwszej udanej kriohibernacji za wszyscy zaczęli świętować. Wyjątkiem był sam zamrożony, który nie był w stanie pokazać, że ciągle jest przytomny.

Zobacz cały tekst

17. Wczoraj wróciłem o 3-ciej w nocy z imprezy, kompletnie nawalony. Nie miałem pojęcia jak się dostałem do domu... Do czasu aż sąsiadka nie przyszła mnie okrzyczeć za to wydzwaniałem do niej domofonem po nocy i prosiłem o otworzenie drzwi - argumentując, że nie chcę budzić nikogo u siebie w domu, bo późno.

Zobacz cały tekst

Amerykanin: Skandal! W telewizorze nie ma ESPN, CNN i Fox News.
Rosjanin: Super w pokoju mam telewizor i to LCD i nawet jest jeden kanał po naszemu.

Amerykanin: To jakieś średniowiecze w hotelu popsuł terminal i nie przyjmują płatności kartą.
Rosjanin: W tyłkach im się poprzewracało drzwi zamiast kluczem otwierają kartami kredytowymi trzeba jutro sprawdzić czy są na nich jakieś pieniądze.

Zobacz cały tekst

Usiądźcie sami w pokoju, zgaście światło, uruchomcie wyobraźnię, a następnie zapoznajcie się z poniższymi horrorami, które podbiły anglojęzyczną część internetu.

Zobacz cały tekst

Początek roku to same dobre wiadomości. Po pierwsze, twojemu sąsiadowi z naprzeciwka pęknie głowica w 2.0 TDI. Po drugie – twojego brata Zdziśka zatrudnią na maszynistę na spalinówkach, co oznacza nieskończone źródło oszczędności paliwowych.

Zobacz cały tekst

1. W wiadrze może się zmieścić 50 razy tyle wody/lawy, ile wynosi jego objętość.

2. Pochodnie palą się w nieskończoność.

3. Opadającą wodę jest w stanie zatrzymać dziurawa drabina.

Zobacz cały tekst

SYN: Tato, mogę Cię o coś zapytać?
TATA: No jasne, o co chodzi?
SYN: Tato, ile zarabiasz na godzinę?

Zobacz cały tekst

A ja myślę, że kręcą i za chwilę będę miał atak!... Uwaga... Mam atak!
A teraz wzbudzę w was poczucie niższości. Zresztą uzasadnione.
A zatem, przysięgam, że was nie zawiodę, nie tylko nie zawiodę, ale powiodę ku zwycięstwu i chwale. Albowiem „We Are The Champions”!

Zobacz cały tekst

- Hej, wstawaj... - Obudziła mnie Aurelia. Nie wyspałem się zbytnio więc stwierdziłem, że długo nie spaliśmy i coś niepokojącego musiało się wydarzyć. Przeciągnąłem się i ziewnąłem. Następnie wzrok zwróciłem w stronę kobiety, wyglądała na wyspaną i wypoczętą, czego nie można było powiedzieć o mnie... tak się zastanawiam, kto tu przeszedł więcej?

Zobacz cały tekst

Pewnego dnia zatelefonował do mnie pewien kolega. Właśnie miał oblać jednego ze swoich studentów za błędną odpowiedź na pytanie z fizyki, lecz tamten upierał się, że powinien dostać maksymalną ilość punktów. Obydwaj zgodzili się, aby tę kwestię rozstrzygnął niezależny sędzia i wybrano do tego celu mnie.

Zobacz cały tekst