Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Rodzaje gazów

Na kanapus pospolitus- Typowy wieczorny dla wygonienia towarzystwa z pokoju podczas meczu.

Partyzant- Cichy, szybki dający o sobie znać po paru minutach.

Deszczowy- Zazwyczaj cichy i krótki zostawiający po sobie coś podobnego do plamy z gówna.

Fala- Podzielony na salwy, głośny i mało zapachowy.

Wybuch armatni- Głośny dający się we znaki.

Snickers- ... i jedziesz dalej.

Niekończąca się opowieść- Nazwa mówi sama za siebie, po jednym chcesz następnego.

Lasy Apettite- Cichy, bardzo śmierdzący najlepiej podczas imprezy w dusznym miejscu.

Pomocniczy- Gdy się boisz, stresujesz ulżyj sobie.
zazwyczaj cichy i mało zapachowy.

Pod kołderus pospolitus- Nie jesteś świadomy swego pierda, codzienność.

Toxyczny- Widzisz, lecz nie czujesz przy pomocy zapałek podjara szkołę. ^^

Namiętny- Wychodzi powoli, i sprawia przyjemność.

Oceń:
4.61 (101)

Komentarze (50)

Udostępnij

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Komentarze

Odśwież
Avatar jabocci
19 czerwca 2015, 22:37

Cichacz nocny-trwający ok.5 sek.Mało Śmierdzi.Podobny do Partyzanta

Avatar krystian0255
25 listopada 2014, 17:54

Oglądałem Rodzaje Bąków, Gazów, Gówien. Jak Narazie.

Avatar polak660
26 kwietnia 2014, 10:10

super

Avatar kocica144
7 lutego 2014, 18:49

fajne

Avatar filip31
(Filip)
4 sierpnia 2011, 14:14

toxyczny najlepszy

Avatar deleted-113806
Konto usunięte
17 października 2011, 18:18

@filip31: popieram

Avatar Xavi2003mar
31 grudnia 2012, 14:39

@filip31: ozywceśii

Avatar bihacked
27 maja 2012, 10:34

Najlepszy snikers i toxyczny .

Avatar mati001
(mateusz)
18 marca 2012, 12:43

Najlepsze Snickers i Niekończąca się opowieść.

Avatar Tyska34
27 grudnia 2011, 23:52

he he... najlepszy namiętny i toxyczny ;D ;p

Avatar deleted-115020
Konto usunięte
30 czerwca 2011, 09:43

Gaz trujący:po zjedzeniu pizzy 24 cm z sos. pomidor. serem mozzarelą i szynką puszczasz gorącego pierda przez którego tracisz oddech na 1,5 minuty(moje doświadczenia z wycieczki nad jezioro)

Avatar arcionek
(Jakub)
21 maja 2011, 17:59

@polo***k: fajny nick :D

Avatar arcionek
(Jakub)
21 maja 2011, 17:57

Najlepszy Snickers i Namiętny xD

Avatar kajtek432
Konto usunięte
9 kwietnia 2011, 11:22

to prawie to samo co "Rodzaje bąków" tyle że mniej

Avatar DowcipAss
18 listopada 2010, 14:19

A Ja puszcze Lasy Appetite

Avatar deleted-83457
Konto usunięte
6 sierpnia 2010, 10:29

fajne ale tego jest za malo i dlatego 4\\5
ale tak ogolnie ***ioza

Avatar hitler
(zabić)
5 lipca 2010, 17:29

najlepszy toxyczny

Avatar Bandit007
10 maja 2010, 17:18

Wow!Niezły ten ,,partyzant" 5/5.

Avatar Krajowa
8 maja 2010, 16:46

z wrażenia zpadłem z krzesła5/5 w poniedziałek puszcze w szkole toksycznego

Avatar Cheli
(Paula)
29 listopada 2009, 18:11

Spróbuje toxycznego jak bede miala trudny sprawdzian XD popamieta mnie tej j***** nauczyciel...xd

Avatar Martex
(Marta)
10 października 2009, 13:22

fala xDD

Avatar jakub1224
(Jakub)
3 sierpnia 2009, 09:50

Snickers- ... i jedziesz dalej. 5/5

Avatar Tezzi
(Sylwia)
29 lipca 2009, 18:41

Haha te "rodzaje gazów" znałam już wcześniej i tak najśmieszniejsze są komentyxDD

Avatar PXmaster
20 lipca 2009, 02:02

mojemu bratu partyzanta ostatnio zrobiłem w pokoju ubaw po pachy xD

najlepszy: Pod kołderus pospolitus- Nie jesteś świadomy swego pierda, codzienność.

Avatar mati90
(mateusz)
2 lipca 2009, 21:51

Niekończąca się opowieść mam codziennie

Avatar Snowshoe
26 czerwca 2009, 14:12

Lasy Apettite- Cichy, bardzo śmierdzący najlepiej podczas imprezy w dusznym miejscu.

Avatar Deadache
11 czerwca 2009, 19:50

tego toxycznego to w szkole sprawdzę 5

Avatar Karasmilla
(Patrycja)
10 maja 2009, 15:28

Tak głupie, że aż śmieszne. Dam 5 :)

Avatar hubkol7
(Hubert)
23 marca 2009, 12:41

Codziennie puszczam wszystkie xD :D ,a toxyczny na obozie i podjarałem chate kolegi xD

Avatar piter10121
(Piotrek)
22 marca 2009, 11:46

HA HA HA HA HA HA HA HA

Z
A
J
E
F
A
J
N
E

5/5

I

DO

ULU ;)

Avatar cody4
(Weronika)
18 marca 2009, 13:44

Mój pies tak samo :)

Avatar cliffi21
18 marca 2009, 07:11

mój pies puszcza te partyzanty

Avatar Dodawaczka
15 marca 2009, 18:27

Troszkę tego mało, ale i tak jest fajne XD. Mi najbardziej podoba się Snickers :D 4/5

Avatar olek0526
(Zdzisuaw)
14 marca 2009, 10:41

smialem i sie smialem ale chcial bym tego wiecej dlatego 4/5

Avatar Wolf1994
8 marca 2009, 17:20

dobre ale powinno byc tego wiecej 5/5

Avatar Olusia7
(Luna)
5 marca 2009, 17:41

Takie głupie, że aż śmieszna XD 4/6

Avatar Kobalus
5 marca 2009, 15:29

Snickers... ale gnizie zaje*iste 5/5

Avatar mm4ta
4 marca 2009, 21:48

beznadziejne :/ --->2/5

Avatar Fragin
4 marca 2009, 18:46

Za mało ale niezły tekst 4/5

Avatar damian21
(Damian)
4 marca 2009, 16:06

2/5

Avatar Titanic33
(Artur)
4 marca 2009, 15:56

4/5

Avatar Vampolen
3 marca 2009, 20:35

głupie... 2..

Możesz opublikować ten tekst na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Rodzaje gazów

Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Teksty":

Podgląd: Teksty

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Sortuj teksty

Kategorie

Polecane teksty

Droga – pas terenu pokryty asfaltem i czasem płytami chodnikowymi, przeznaczony dla pań lekkich obyczajów jako miejsce prowadzenia działalności gospodarczej.

Zobacz cały tekst

[S]: Czy jest Pan gotów się podłączyć?
[K]: Tak.
[S]: Da Pan radę posurfować?
[K]: (poważnie): Nie bardzo. Ale świetnie jeżdżę na nartach!

Zobacz cały tekst

Wniosek bez odpowiednich załączników tj. wyciągu z konta bankowego rodziców, świadectw szkolnych oraz aktualnych badań lekarskich zostanie uznany za niekompletny!

Zobacz cały tekst

na świecie : Szanowny kolego, długo nie widzieliśmy się!
u nas : Kope lat, kurwa mać!

Zobacz cały tekst

We wrześniu Paul Stiller, lat 47, został hospitalizowany w New Jersey, gdzie trafił razem ze swoją żoną. Trafili tam, bo zostali ranni podczas wybuch ćwiartki laski dynamitu w ich samochodzie.

Zobacz cały tekst

100 szefów największych korporacji amerykańskich, opowiadało o zachowaniach ludzi na rozmowach kwalifikacyjnych. Oto najdziwniejsze z nich:

Zobacz cały tekst

11. Policjant wezwany z powodu zakłócania ciszy nocnej wchodzi wpierw do mieszkania pani, która zgłosiła hałas w sąsiedztwie. W pokoju zauważa dziesiątki rożnych doniczek z krzewami marihuany. Kobieta nieświadoma, że to marihuana mówi, "Czyż to nie wspaniałe, mój syn ma naprawdę zamiłowanie do roślin."

Zobacz cały tekst

1. Lepiej to gdzieś schowajcie, przyda się do autopsji.
2. Niech ktoś zawoła sprzątaczkę ze szmatą do podłogi i wiadrem.
3. Przyjmij tą ofiarę, o Wielki Panie Ciemności!

Zobacz cały tekst

Dziecko pod moim blokiem (3-4 lata dziewczynka):
- mamaaaaaaa!
- maammmmmaa!
- coo?
- a Michał mnie ciągnie za nogę, mogę mu przy**bać??

Zobacz cały tekst

Uczeń buja się na dwóch tylnych nogach krzesła, by za chwilę opuścić dwie przednie z hukiem na podłogę.

Zobacz cały tekst

Popularne teksty z nowych

Gówno Artysty - niezwykle cenne i doceniane, o-ba: nie ma droższego gówna na świecie. Jak to powiadają: wielka sztuka krytyki się nie boi.
Gówno U-Boot - Po wysraniu gówno zanurza się w muszli i rozpoczyna polowanie na alianckie bobki.

Zobacz cały tekst

W drodze do pracy zgasł mi silnik i samochód został unieruchomiony jakieś dwa kilometry od domu - musiałam wrócić się, aby poprosić męża o pomoc.
Kiedy dotarłam do domu....

Zobacz cały tekst

+30°C
Polacy śpią bez żadnego nakrycia.
Amerykanie zakładają swetry.

+20°C
Grecy zakładają swetry (jeśli je tylko mogą znaleźć).

+15°C
Jamajczycy włączają ogrzewanie (oczywiście, jeśli je mają).

Zobacz cały tekst

Czy moja pupa nie wygląda grubo w tych dżinsach?
Twoja była jest bardzo ładna.

Zobacz cały tekst

1. Wydawaj odgłosy samochodu, za każdym razem, gdy ktoś wchodzi lub wychodzi z windy.

2. Uściśnij dłoń osoby wchodzącej do windy.

3. Pogratuluj wszystkim, że są razem z Tobą w tej windzie.

Zobacz cały tekst

Lekcja nr 1
Przedstawiciel handlowy, sekretarka oraz menedżer idą na obiad i nagle ich oczom ukazuje się cudowna lampa Aladyna.

Zobacz cały tekst

1. Jeden z mieszkańców Katowic chciał w lombardzie zastawić swojego syna.
2. Jako pierwsza nacja na świecie, opracowaliśmy sposób na picie denaturatu, płynu borygo, kwasu siarkowego i wody kolońskiej.

Zobacz cały tekst

PONIEDZIAŁEK 07.06
Żyję. Wciąż żyję. Mój lekarz mówi, że to cud. Wczoraj pokłóciłem się z żoną. Smęciła mi i smęciła to jej powiedziałem w końcu.

Zobacz cały tekst

1. Ogromne nowojorskie apartamenty są dostępne dla każdego przeciętnego mieszkańca, wszystko jedno czy jest bezrobotny, czy nie.

Zobacz cały tekst

Gruby
Albo nieudacznik całej ekipy, który dzieciństwo spędził stojąc na bramce w podwórkowych meczach piłki nożnej

Zobacz cały tekst

Czyli przebudzenia po upojeniu alkoholowym:
Na proboszcza - budzisz się w łóżku z trójką dzieci
Na Jezusa - budzisz się po 3 dniach

Zobacz cały tekst

Poniedziałek:
Dziś Ania wpadła na pomysł oszczędzania. Myślę sobie niezły bajer. Wyliczyła, że przez rok możemy oszczędzić około 10 tysięcy...

Zobacz cały tekst

1. Mój 4-letni syn mówi do pani w przedszkolu, która była ubrana w bluzkę na ramiączkach:
- Ma pani takie same włosy pod pachami jak mój tata!!!

2. Historia jak najbardziej autentyczna.
Miałam około 2 latka, jechałam z mamą pociągiem do babci. W ręce miałam lalkę Pipi Lansztrung, która miała dwa kucyki. Przed wyjściem Mama z

Zobacz cały tekst

Uczniowie mieli napisać na lekcjach dyktando, z takim zdaniem: "Głównodowodzący żołnierz stał w rzędzie, na służbie strzegąc urzędu". Anka napisała dobrze, wszystko, tylko zjadła wszystkie "ł"!

Zobacz cały tekst

1. Biała kredka - nierozwiązana zagadka dzieciństwa.

2. Bramki w sklepie - mimo że nic nie zwinąłeś i tak boisz się, że zapiszczą.

3. Babcie - pod blokiem mogą sterczeć dwie godziny, ale w tramwaju pięciu minut nie ustoją.

Zobacz cały tekst