Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Znaczenie imion żeńskich

Uwaga! Tekst zawiera wulgaryzmy. Proszę czytać mając to na uwadze lub zaprzestać czytania.

A

Agata - to zimna suka, która daje dupy tylko bardzo bogatym skurwielom.
Agnieszka - to cicha woda, udaje cnotkę, a jest nimfomanką.
Aldona - to typowa matka Polka. Bzyka się 2 razy w życiu i ma z tego dwójkę dzieci.
Aleksandra - lubi ciągnąć druta i trzymać za jaja.
Alicja - cicha, grzeczna, kulturalna, ale jak się najebie, robi striptease na stole.
Alina - lubi chodzić do koleżanek na pierdy. Wszystkim rąbie dupę, a najbardziej interesuje ją to, kto z kim śpi i kto kogo z kim zdradza.
Aneta - jest otwarta na świat i nowe wyzwania - nie ma takiego dużego członka, którego nie próbowałaby włożyć sobie do buzi. Uwielbia odbijać chłopaków koleżankom.
Aniela - to potencjalna zakonnica.
Anita - wszystkich podpuszcza, a potem nikomu nie chce dać, no chyba że po ślubie.
Anna - to ładna dupa, ale pasożyt, każdego faceta wycycka do ostatniego grosza.
Asia - jest przemądrzała i inteligentna, wie komu dać, a komu nie.

B

Barbara - to laska, z którą jest coś nie tak. Czeka godzinami na swojego faceta, a gdy ten już przyjdzie, nie chce mu dać dupy. I jak z taką wytrzymać?
Beata - lubi pozycję na pieska, głośno krzyczy w czasie orgazmu.
Bernadeta - jest nudna i ma wąską cipkę, jest lesbijką.
Bogna - jest strasznie dziecinna. Co do ręki, to do buzi.
Bogusława - rzadko się myje, a potem się dziwi, że faceci nie chcą jej zrobić minetki.
Bożena - jest strasznie pobożna, lubi leżeć krzyżem, a wtedy możesz z nią robić wszystko.

C

Celina - daje się obmacywać, lubi starszych facetów.

D

Dominika - to krótko mówiąc alkoholiczka.
Donata - to kobieta, której strasznie śmierdzi cipka.
Danuta - całe życie wszędzie szuka bolca, a na końcu zostaje starą panną.
Dorota - jest ładna i elegancka, bez prezerwatywy jej nie przelecisz.

E

Edyta - to nudziara i lodziara, dobra na raz, w dodatku tylko po pijanemu.
Eliza - jest perwersyjna i mało inteligentna, wyznaje zasadę: byle z kim, byle gdzie.
Elżbieta - całą kasę wydaje na ciuchy, ale majtek raczej nie nosi.
Emilia - lubi się masturbować i często goli sobie cipkę.
Ewa - wykorzystuje każdą okazję do uprawiania seksu. Wierna to ona nie jest.

Ewelina - cicha myszka, ale wie co gdzie i jak.

G

Gosia - jest arogancka, patrzy z pogardą na wszystkich facetów mających ch**a krótszego niż 20 centymetrów.
Grażyna - jest wysoka, ma małe cycki i duże kompleksy z tego powodu.

H

Halina - ciekawy jestem, kto cię dyma, jak mnie ni ma?
Hanna - jest słaba w łóżku i w kuchni, ale za to dobra, jeśli chodzi o wydawanie cudzej kasy.
Helena - jest cholernie wkurwiająca, ubiera się w lumpeksie.
Honorata - jest światową kobietą, dużo podróżuje i waliła się już na wszystkich kontynentach.

I

Ilona - szuka ciągle kandydata na męża, marzy o solidnym bolcu, ale nie daje dupy.
Irena - dobra z francuskiego, lubi szybkie numerki w samochodzie, uwaga: łapie na ciążę.
Iwona - jest malutka, wesoła, nie stroni od zabawy i uciech cielesnych.
Iza - złośliwa, obrażalska, nie wie, czego chce, a chce tylko kasy, głośno jęczy w czasie uprawiania seksu.
Izabela - złośliwa, obrażalska, nie wie, czego chce, a chce tylko kasy, głośno jęczy w czasie uprawiania seksu.

J

Jadwiga - znasz może przysłowie: komu wsadzi, jak nie Jadzi? Nie martw się, Jadziunia, ktoś ci w końcu wsadzi...
Janina - ma staroświeckie imię i staroświeckie poglądy, bzyka się od święta i tylko po bożemu.
Joanna - jest przemądrzała i inteligentna, wie komu dać, a komu nie.
Jolanta - późno zaczyna życie seksualne, erotomanka-gawędziarka.
Julia - to romantyczna cipeczka. Czeka na swego Romeo, by w końcu w strachu przed staropanieństwem wyjść za Zdzicha-pijaka.
Justyna - to straszna zdzira. Leci na kasę, a gdy już gościa wycycka do cna, rzuca go dla bogatszego.

K

Kamila - chciałaby, żeby ktoś ją w końcu wydupczył, ale ma małe szanse, bo jest bardzo brzydka, lubi przebierać się za facetów.
Karina - daje się obmacywać w tańcu i w ogóle lubi być macana.
Karolina - ma zadatki na dziwkę.
Katarzyna - lubi pozycję na jeźdźca, nie nosi stanika, chociaż ma duży biust.
Kinga - to ładna laska z jędrnymi cycuszkami i fajną dupeczką. Wszystko chce wiedzieć, a nie wie, z kim rypie się potajemnie jej facet.
Klara - to poczciwa stara klempa, z olbrzymimi, obwisłymi cycami.
Klaudia - to miła dziewczyna, ale nikt jej jeszcze porządnie nie wyruchał i chyba już nie wyrucha.
Krystyna - jest wesoła i rozrywkowa, faceci ja lubią (zwłaszcza ruchać).

L

Lidia - to mała cipka, ale lubi facetów z dużymi fujarami.
Lucyna - jest lekko opóźniona w rozwoju. Późno zaczynają jej rosnąć cycuszki, a jeszcze później pojawia się u niej owłosienie łonowe. Nadrabia inicjatywą, łatwo namówisz ją nawet na bardzo wyszukane numery.

Ł

Łucja - to poważna kobieta, nie lubi się dymać, woli zostać dłużej w pracy.

M

Magdalena - lubi się opalać topless i wcale się z tym nie kryje.
Małgorzata - jest arogancka, patrzy z pogardą na wszystkich facetów mających ch**a krótszego niż 20 centymetrów.
Maria - to cichodajka, nikt na prawdę nie wie, ilu miała facetów i dlaczego tak dużo.
Marianna - to ćpunka i miłośniczka mózgojebów.
Marika - wyznaje zasadę: byle z kim, byle gdzie.
Mariola - myśli, że wszyscy ją lubią, a wszyscy ją dymają i się z niej śmieją.
Marzena - lubi robić lody i robi to dobrze.
Maryla - to gruba krowa z wielką pipą, rozwaloną od notorycznego ruchania się z facetami obdarzonymi dużymi ch***mi.
Marta - lubi się rypać z małolatami.
Milena - niby chce się pieprzyć, ale jak przyjdzie co do czego to spierdala.
Mirosława - ma męskie imię, to typowy babochłop, przeklina i pije wódę.
Monika - to pyskata dziwka i tyle.

N

Natalia - to typowa pracoholiczka. Zapierdala od rana do wieczora, a rypie się tylko w soboty.

O

Olga - ma ruskie imię i ruski temperament. Stosuje też ruskie ceny: w paszczu trista, w ruru piatsa.
Oliwia - lubi seks... i eksperymenty, ale cicha woda nie przyzna się do tego i udaje cnotkę.

P

Patrycja - jest ładna, cycata i wesoła, nie za bystra, ale dobra w łóżku i lubi ten sport.
Paulina - ma duży, jędrny biust, daje się obmacywać, ale nie chce dawać dupy.

R

Renata - to gaduła i plotkara. Jest kiepska w łożku, ale przynajmniej ma duże cycki i często daje.

Roksana - lubi obciąganie, lubi biednych i nudnych facetów.
Róża - lubi przyrodę, śpi nago i najchętniej kocha się w kwiatach lub w krzakach.

S

Sabina - ma ładne imię, ale dla psa, a nie dla kobiety

Sandra - jest uczynna i daje dupy za talerz zupy.
Sylwia - jest przyjacielska, wesoła, naiwna, wszyscy ją ruchają

T

Teresa - jest bardzo gadatliwa, swoim gderaniem potrafi każdego wyprowadzić z równowagi. Lubi spać w bardzo prześwitujących koszulkach nocnych, ale przeważnie na podpuszczaniu kończy się jej życie erotyczne.

U

Urszula - jest bardzo wstydliwa, bzyka się tylko po ciemku.

W

Wanda - łatwo zachodzi w ciążę. Co rok to prorok. Fajna babka: i do tańca i do różańca.
Weronika - jest ładną kobietą i faceci na nią lecą, ale ona woli dziewczyny.

Wiesława - chętnie stawia pały, lecz daje dopiero po ślubie.
Wioleta - to cipulka, która uwielbia pozycję na jeźdźca. (Wio! Leta!)

Z

Zdzisława - wie, jak trzymać faceta za jaja.
Zofia - ma dużą kolekcję wibratorów.
Zuzanna - ma duże cyce i pusty łeb.

Oceń tekst:

Statystyki

Wyświetleń: 359728Ulubiony: 58

Wrzuć na FB

Dodaj komentarz

Avatar adi2222

adi2222 (Adrian)22 marca, 19:09

dobre kul to jest

Avatar Griszka

Griszka (Ewa)19 marca, 18:08

Ewa - wykorzystuje każdą okazję do uprawiania seksu. Wierna to ona nie jest.

ty psie. =_=

Avatar Wiki04032004

Wiki0403200422 lutego, 14:30

Ja to wiem że Wiktoria znaczy zwycięstwo ale jakoś tego nie ma !

Avatar kiciaXD216

Konto usunięte2 listopada 2013, 12:52

a nikola to co ?

Avatar Nikamika432

Nikamika43231 lipca 2013, 14:31, edytowany

;p

Avatar chihuahua111

chihuahua111 (Laura)16 kwietnia 2013, 12:29

A ja nazywam sie Laura - mojego imienia tam nie ma :/

Avatar NatkaHello07

NatkaHello0729 marca 2013, 20:33, edytowany

Nie ma Niny, Nadii. Tylko jedno na N?

Avatar kama12345

kama1234527 marca 2013, 20:16

Karolina - ma zadatki na ***ę.
.__.

Avatar wikingae34

wikingae34 (Wiki)19 stycznia 2012, 16:22

Ej poco napisali Aleksandra i Ola?

Avatar NieMaKota

NieMaKota (Alicja) odpowiada na komentarz9 marca 2013, 21:53

@wikingae34: właśnie,przecież Ola to zdrobnienie od Aleksandry.

Avatar XXAlexaXX

XXAlexaXX (Aleksandra)16 lutego 2013, 19:27

a i ocena 2/5

Avatar XXAlexaXX

XXAlexaXX (Aleksandra)16 lutego 2013, 19:25

ciekawe czy zrobia znaczenie imion meskich

Avatar Aga_Aga

Aga_Aga (Aga)20 stycznia 2013, 22:19

Mi wysło
Agnieszka - to cicha woda, udaje cnotkę, a jest nimfomanką.:-)

Avatar Poziomeczkax3

Poziomeczkax3 (Emilka :))3 lipca 2012, 22:50

To Mnie Rozwaliło :D

Emilia - lubi się masturbować i często goli sobie cipkę.

Prawda xD

Avatar NatalkoVva

NatalkoVva (NatalCcia)16 września 2011, 22:43

Natalia - to typowa pracoholiczka. Zapierdala od rana do wieczora, a rypie się tylko w soboty.

I co ja mam się za to obrazić?? :P

To przecież śmieszne jest ; )))

Avatar deleted-115250

Konto usunięte odpowiada na komentarz13 kwietnia 2012, 17:26

@NatalkoVva: niektórzy za mocno interpretują. Też mam imię Natalia

Avatar angelach

angelach (Angela)16 lutego 2012, 14:01

A Angelika to gdzie????????????????

Avatar Dziura2609

Dziura2609 ((zatajnione przez użytkownika))30 października 2010, 19:54

Dobrze dogadałeś tym dziw*** fragin...mówią ci żeby cię wyrzuciło z jeja.pl. a tak na prawdę to same są porąbane i chore psychicznie.Tekst jak najbardziej szczery 5/5(popieram @kr225)

Avatar Akiko

Akiko odpowiada na komentarz23 stycznia 2012, 00:49

@Dziura2609: nie obejdzie sie bez przekleństw i wyzwisk, nie?

Co do tekstu- nie trzeba tego tak brać do siebie. Daję 4/5.

Avatar Aelita70

Aelita70 (Ewelina)16 grudnia 2011, 21:40

Ewelina - cicha myszka, ale wie co gdzie i jak.
zgadza się ludki ;* 5/5

Avatar haha3

haha3 (Paweł)23 października 2011, 17:22

kuuurwa nie ma wszystkich imion ciekawe jakby było daria gabriela
z weroniką sie nie zgodze znam taką wolałbył sie piprzyć z czołgiem niż z nią

Avatar NatalkoVva

NatalkoVva (NatalCcia)16 września 2011, 22:46

Sorki za to na dole neta mi ścieło ;DD

Avatar Mikeyla

Mikeyla (Evelynne.)23 sierpnia 2011, 13:43

Zgadzam się z Tezzi. Czego to ludzie nie wymyślą... ;-)
Ja mam na Imię MARTA ;-)

Avatar maniak13

maniak132 lipca 2011, 16:19

Sylwia-Nie sa wrazliwe bo lubia ranic innych i być pepkiem świata nie żałuja tego co robią i kochaja niszczyć innych i wtrącać się w ich życie sa fałszywymi,samolubnymi z mania wyższości ciekawskimi zazdrośnicami które by za prześcieradło robiły by wszystko o tobie wiedzieć!
Nigdy nie dam na imię tak swojemu dziecku bo będę się bała że wyrośnie na takie coś!Oczywiście śą nieliczne wyjątki którym zwracam honor!

Avatar Jamniczka

Jamniczka14 kwietnia 2011, 19:20

Pod W nie ma mojego imienia :/ wkurzyłam się 1/5

Avatar kingel999

kingel999 (Kinga)12 stycznia 2011, 16:49

hehe ;d mam wielkie cyce i jędrną *** ;pp
xddd

Avatar Dziura2609

Dziura2609 ((zatajnione przez użytkownika))30 października 2010, 20:17

A co do tej sprawy to jest też Znaczenie imion męskich i tam się faceci śmieją a tak jak jest Znaczenie imion żeńskich to wielka afera

Avatar deleted-63485

Konto usunięte28 sierpnia 2010, 13:38

Szczerze? Mnie ten tekst tak nie wkurzył jak to co napisał fragin, że to pokazuje kim będziemy w przyszłości!

Avatar kr225

kr225 (Kacper)29 czerwca 2010, 22:41

aha mogę być nawet pedałem na tej stronie ważne że śmieszne!

Avatar kr225

kr225 (Kacper)29 czerwca 2010, 22:41

ech czy wy nic nie rozumiecie! powiem na was debilki i już słysze ' urwać MU GŁOWĘ I POWIESIĆ ZA JAJA ZA BYLE GÓWNO!" fragin ma racje! no możę cześciową ale ma! wy o byle gówno ryczycie! np. są tu jakieś przezwiska na mnie no może nie w tym ale są i czy ja ryczę??? ***ne 8-latki

Avatar deleted-63485

Konto usunięte18 maja 2010, 16:32

Dora_Tonx zgadzam się z tobą. Co jest śmiesznego w większości tego? Że jest zboczone od góry do dołu!? Tak Fragin, ciekawe kim ty będziesz? Ten tekst wcale nie znaczy o tym, jakie będziemy w przyszłości. Daję za takie głupoty, wcale nie śmieszne 1!

Avatar Dora_Tonx

Dora_Tonx (Dominika)14 kwietnia 2010, 14:53

Te fagin, ciekawe kim ty będziesz... zoofilem?;D i tu nie chodzi o to czy teks obraża, chodzi o to że teksty są durne i chybba tylko dwa opisy mi sie podobają... no bo śmiesznego w: "ma dużą ***ę"?

Avatar Dora_Tonx

Dora_Tonx (Dominika)14 kwietnia 2010, 14:47

Przecież tu nie chodzi o to czy to jest obrzaźliwe czy nie!! Bo mogliby napisać na serio chamskie żeczy, ale żeby to chociaż zabawne było. Bo mnie to raczej nie bawi;/ Mam chyba z resztą najfajniejszy opis: "Dominika - to krótko mówiąc alkoholiczka.";D Ale te sexocholiczne komentarze imion to jest duża nie śmieszna przesada;/

Avatar deleted-63485

Konto usunięte21 marca 2010, 21:12

Aha, jeszcze coś. Ja się ani razu nie zakochałam, i nie szukam sobie kandydata na męża. Mnie też ten tekst obraził. I to co jest tu napisane nie jest prawdą.

Avatar Kottek44

Kottek44 (Jadzia)4 marca 2010, 19:11

Beznadzieja :/. 1/5

Avatar Aisha_13

Aisha_1328 lutego 2010, 19:09

Hah, moja pani od Anglika nazywa się Monika, wiem że to żart, ale do każdego imienia dopisywałam osobę i mnie rozwaliło, prawie wszystko pasowało (Monika nie !) 4/5

Avatar alcia15

alcia15 (A L U Ś)30 listopada 2009, 15:40

Ja mam na imię Alicja. Grzeczna .. ?! Cicha .. ?!

To chyba nie tekst o mnie . ! Ale i tak ten tekst jest obraźliwy. Dajmy na to :Aneta - jest otwarta na świat i nowe wyzwania - nie ma takiego dużego członka, którego nie próbowałaby włożyć sobie do buzi. Uwielbia odbijać chłopaków koleżankom.

Za takie coś daje 2/5 ;//

Avatar deleted-67222

Konto usunięte3 listopada 2009, 18:39

nie wiem o co dziewczyny wam chodzi a znaczenia imion facetów ??? ja miałem napisane że przy mnie jesteście dziewicami ;P xD

Avatar smoczka

smoczka (Zyzuś)18 września 2009, 16:35

Aga,nikt nie lubi być chyba nazywany wywłoką rzucającą się na bogatych...Mam prawo czuć się urażona.

Avatar smoczka

smoczka (Zyzuś)18 września 2009, 16:34

Szczerze?Moje imię-Justyna-i ten tekst mnie obraził.Debilne to.

Avatar oasis94

oasis9425 sierpnia 2009, 18:19

ach,nawet przykro coś takiego czytać... po pierwszym przeczytałam potem tylko moje Anna i dalej nie będę xD
każdy wg siebie ocenia co jest śmieszne,a co nie
wg mnie jest po prostu żałosne,ale to tylko moja opinia

Avatar Xuba88888

Xuba8888825 sierpnia 2009, 07:42

A już miałem do koleżanki na chate zajrzeć...

Avatar Aga21

Aga2116 sierpnia 2009, 13:38

Dziewczyny, nie obrażajmy się, mimo że tekst od góry do dołu zboczony, jak już ktoś powiedział.
Fragin - "nikt się nie obraża" to lekka przesada. W większości tego typu tekstów jednak się obrażają i sytuacja jest taka jak tu, z tą różnicą że to dziewczyny upominają chłopców, żeby wreszcie zaczęli się śmiać z siebie ;* :D

opisz problem

Wyślij zgłoszenie

Polecane teksty

Zadziwiający test

Kategoria: Testy na inteligencję

Ocena: 4.62 (303)

Wyświetleń: 663709

CZYTAJ

Z pamiętnika kinomana

Kategoria: Pamiętniki

Ocena: 4.6 (35)

Wyświetleń: 22582

CZYTAJ

Z pamiętnika kota

Kategoria: Pamiętniki

Ocena: 4.64 (76)

Wyświetleń: 46348

CZYTAJ

40 dowodów, że przesadziłeś z kawą?

Kategoria: Powody i dowody

Ocena: 4.70 (134)

Wyświetleń: 106638

CZYTAJ

Awans

Kategoria: Różne śmieszne

Ocena: 4.66 (39)

Wyświetleń: 21938

CZYTAJ

Część Siódma - Political Fiction

Kategoria: Kubuś Puchatek

Ocena: 4.75 (20)

Wyświetleń: 26082

CZYTAJ

99 największych absurdów świata

Kategoria: Różne śmieszne

Ocena: 4.77 (62)

Wyświetleń: 103796

CZYTAJ

Z pamiętnika nieszczęśliwej żony

Kategoria: Pamiętniki

Ocena: 4.70 (51)

Wyświetleń: 43797

CZYTAJ

100 najciekawszych uwag

Kategoria: Różne śmieszne

Ocena: 4.88 (200)

Wyświetleń: 150802

CZYTAJ

Druga Mruczanka Kubusia Puchatka

Kategoria: Mruczanki Kubusiowate

Ocena: 4.52 (65)

Wyświetleń: 60444

CZYTAJ